Student

image605Hej hej. Idag tar Erik studenten :) Är hemma hos honom nu, men han är på champagne-frukost. Han var så stilig i morse när han åkte, haha. Av det jag kommer ihåg iallafall. Jag var ju inte direkt vaken :P
Åt frukost för inte så länge sen.. Jag har gjort mig iordning klart.. Så nu väntar jag bara på att Eriks mamma ska komma hem fån affären så att jag kan fråga henne om hon vill ha hjälp med något.
Helgen kommer bli en riktig flytt-helg. Imorgon ska jag hjälpa till att städa Jonatans lägenhet, och på söndag flyttar min brorsa, så då ska jag typ hjälpa till att bära.
Nu har jag bara typ 3-4 vanliga skoldagar kvar till sommarlovet. Eller inga dagar är väl vanliga skoladagar längre. Har ju inga böcker att jobba med, lärarna börjar inte på dågot nytt och lektioner blir inställda.
På torsdag ska vi dessutom servera på treornas lunch i min skola. Men vi får 100 kr per person till klasskassan för det. Det blir typ 3000 så det är ju bra.
Nej nu ska jag hitta på något annat, kanske städa Eriks rum om jag orkar :P Det ser förjävligt ut, haha.
Men ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Erik

söt :D

2008-05-31 @ 09:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0