Söndag

Helgen har verkligen varit bra. Har hunnit med så mycket! I fredags var jag med Erik. Hann vara ute hos hans mormor till och med.
Igår var jag på middag hos Carro med Lisa och Sarah. Det var trevligt. Vi grillade och kollade på Eurovision. Björn gjorde dessutom min kväll!
I morse väckte vi mamma med frukost på sängen. Lite senare på dagen åkte vi till min momor. Där befann sig släktingar, och en massa fika. Jag borde egentligen gå ut och springa eller något. Får lite dåligt samvete :P
Det var alltså min helg i snabba drag. Hur har eran helg varit?

Lite bilder från i lördags:
image602

image603

image604


Kommentarer
Postat av: Erik

2 ½ år idag

2008-05-26 @ 15:24:22
Postat av: Ellinor

Erik: Ja, jag är bäst som kom ihåg det :P (L)

2008-05-26 @ 17:50:49
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0