Söndag

Hej hej. Söndag idag då. Fan, söndagar är alltid sega.
Kom hem från Enhörna idag. Var faktiskt inte så kul där..
Idag när vi gick på promenad så berättade mamma att hon vill flytta till en lägenhet. Min första reaktion var "Nej, vi kan ju inte flytta!", men ju mer jag tänkte på det ju mer gillade jag tanken. Och nu är jag jättesugen på att flytta. Mamma föreslog dom där lägenheterna nere vid sydpoolen, och det tycker jag verkar vara jättebra. Nära till stan också. Nu är det bara så att min pappa inte är lika sugen.. Men vi får väl se. Fredrik flyttar ju om mindre än en månad, så han har ju ingen talan. Sen är det ju Daniel också. Han vill verkligen inte flytta säger han. Men vi kan ju inte bara gå efter vad han tycker, eller hur?
Jaja, när jag kom hem så la jag mig och solade i typ 1 ½ timme, sen gick solen bakom trädet, så det försvann. Dessutom så blåste det så mycket också.
Mamma och pappa är inte hemma, så jag får göra egen middag. Undrar vad jag ska göra.. Ska nog kolla det snart.
Kanske skriver mer ikväll, får se om jag har tid och lust.
Ha en bra dag.

image595
Bilden är lite suddig, men det är iallafall på brasan som vi tände igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0