Paniiiiik

Fan, jag är så jävla stressad över alla skolarbeten som är kvar. Dansen mest. Jag och Carro har inte gjort ett skit på våran lektion som vi ska på antingen på tisdag eller torsdag. Jag får fan paniiiik. Har suttit och kollat på youtube nu ett tag och kollat olika danser. Har nog hittat en som vi kan köra, men måste kolla med Carro först. Vi ska försöka göra allt idag. Hoppas bara att det funkar. Annars är det kört. Då kommer dom sänka mig till G. Det vill ag inte. Men ärligt talat så skiter jag i matten, jag orkar inte hålla på med den nu. Och den ska vara klar på måndag, och jag kommer inte ens åka upp till skolan innan det. Så shit the same. Kommer ändå bara att få G.
Vet inte hur det blir med italienskan heller.. Orkar verkligen inte plugga.
Det är synd att jag ska g upp så här i slutet, men jag mår inte bra av all stress. Verkligen inte.
Men jag få ta dagarna som dom kommer. Nu är det trots allt bara karaktärsveckan kvar, sen två vanliga skolveckor. Eller egentligen inte. För vi måste lämna in alla böcker till biblioteket på måndag.
Nu ska jag fortsätta att titta på The Hills som bara är för bäst!
Pusss

image599

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0