Onsdag

Hej hej.
Är hemma från skolan idag, av en viss anledning.
Kom precis från en timmes promenad i det sköna vädret. Det var skönt att få rensa tankarna lite. Ska nog lägga mig ute och sola ett tag nu. Hoppas att jag får lite färg iallafall.
Imorgon har vi nationellt prov i Matte B i 4 timmar. Jag kommer aldrig sitta i 4 timmar kan jag säga redan nu. Men som tur är så har vi inga lektioner efter, så jag slutar efter det.
Jag vet inte vad jag ska göra på lördag. Jag är ensam hemma, men alla är typ upptagna. Så jag funderar på att antingen följa med familjen ut till sommarstugan, eller ta en trip till Sthlm själv. Kan ju vara skönt det också.
Nej, nu ska jag hämta filten och lägga mig ute på gräsmattan.
Ha en bra dag!

image590

Kommentarer
Postat av: marre

varför va du hemma?

2008-05-07 @ 16:24:18
Postat av: Ellinor

marre: Eftersom jag inte skrev det i bloggen så kanske du förstår att jag inte vill säga det?

2008-05-07 @ 20:30:33
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0