New haircut

image591Hej hej. Idag hade vi nationellt prov i matte B. Gick inte så bra kan jag säga. Jag gick efter 1 ½ timme, och vi hade 4 timmar på oss.
Då åkte jag in till rönninge, för dom har typ öppnat en ny frisörsalong där, så det verkade asbilligt. Men det var det inte, och hon hade ingen tid förrän kl. 13, och jag var där 11. Så jag åkte in till stan, klippte mig där och köpte hårfärg. Sitter med färgen i håret nu, ch jag är rädd. Ska färga det ljusare, och jag vet inte om det kommer bli bra. Klippningen vet jag inte heller om jag är helt nöjd med. Väldigt kort och annorlunda emot vad jag har haft ett tag nu. Men det var skönt att bli av med allt slitet hår. För jag valde faktiskt inte att klippa mig så kort, utan jag var tvungen.
Guud, jag har jätteont i magen för att färgen ska bli ful. Om den blir det går jag fan inte till skolan imorgon, så får jag färga om det istället :P
Senare idag ska jag till Donken, ta farväl av min första arbetsplats. Väldigt skönt kan jag säga.
Nej, nu måste jag kolla mig i spegeln och se om det blivit lite ljusare, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ilse

har du fått jobb någon annan stans eller :O

2008-05-08 @ 17:58:33
URL: http://outcast.blogg.se
Postat av: Ilse

sv; jaha, va dom inge trevliga där eller?

2008-05-08 @ 22:02:35
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0