Lördag

God morgon! Eller nu är det inte direkt morgon för mig, eftersom jag vaknade vid 08.30, men ändå. Hade fönstret öppet hela natten och vaknade av fågelkvitter, sen behöver jag ju inte säga något om humlan som surrade typ 5 min som gjorde att jag gick upp. Har legat ute på gräsmattan och solat i typ 1 timme nu, och jag ser redan att jag fått mer färg. Och hör och häpna, jag är inte rödbränd, utan brunbränd! Första gången i världshistorien.
Lite senare idag bär det iväg till min sommarstuga. Ska fixa stugan inför sommaren, plus att kratta en massa löv. Sen är det mitt uppdrag att sätta upp studsmattan. Det ska bli ett nöje, för då får jag hoppa först, haha. Det är så himla kul. Sen senare på kvällen ska vi nog fiska. Det är också kul, för det har jag gjort ända sen jag var liten.

image594
Det här är en bild från förra sommaren. Förlåt att det ser ut som att jag ska spy :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, fin bild :) förresten hur får man allt svartvit förutom ett objekt ?

2008-05-17 @ 13:08:25
URL: http://RedLipsInFashion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0