Jobb..

image588Okej, jag måste bara få skriva ner mina tankar runt jobbet. Jag ska säga upp mig. Det har jag redan bestämt. Men jag har inte bestämt när.. Ska jag göra det den här veckan innan jag ska jobba i helgen? Eller ska jag jobba den här helgen och iallafall tjäna lite pengar innan jag gör det? Fan. Jag mår verkligen jättedåligt innan jag ska jobba och när jag jobbar, så det är nästan så att jag vill säga upp mig nu. Ringa min chef och bestämma möte. Pinsamt bara att sitta där framför honom och berätta att jag inte trivs, att jag mår dåligt av att jobba hos dem.
Det tråkiga är ju att jag inte kommer har något jobb i sommar. Det vet jag. Det är för sent nu. Men om jag tvättar här hemma kan jag iallafall tjäna lite pengar. Men som Lisa sa idag, det här är faktiskt vårat sista riktiga sommarlov. Så egentligen skulle det vara skönt att inte jobba. Och på sommaren kan man klara sig med lite pengar. Om man inte har något att göra är det ju bara att packa lite matsäck och åka iväg och bada med några kompisar. Men sen fyller jag ju 18 också, och då lär jag ju få lite kosing ;)
Nej, nu ska ni inte behöva sitta och lyssna på mina problem! 
Hur mår ni idag? :)

Kommentarer
Postat av: nanthin

är det så hemsk? :O

2008-05-06 @ 23:31:07
URL: http://nanthing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0