Fredag

Hej hej. Sitter just nu hemma hos Erik. Har ätit middag och har suttit och pratat med hans mamma och Robban, trevligt :) Snart ska vi nog bara "chilla" och titta på vänner.
Imorgon har jag fullt upp. Ska till stan med Erik först. Då ska jag köpa morsdag-present till min mamma. Vad vet jag inte.. Sen måste jag hem och baka. Ska baka till min mormors kalas som hon ska ha på söndag, eftersom hon inte orkar baka så mycket nu för tiden. Sen vid 16:30 så ska jag hem till Carro. Där blir det middag med Lisa och Sarah. Och Carro förståss. Ska grilla om det är bra väder, vilket det troligtvis blir. Ska bli jättetrevligt.
Men men. Nu ska jag kolla lite andra bloggar innan vi ska börja titta på vänner.
Ha en supermysig fredag allihopa!

image601
Haha, en jättegammal bild på mig på Eriks dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0