Dålig uppdatering

Hej hej. Det var ett tag sen jag skrev. Typ en vecka sen. Har inte känt någon motivation till att skriva. Har haft så himla mycket plugg också, så har inte haft tid. Har mycket plugg nu med. Har italienskaprov på fredag.. Det är det sista och avgörande provet. Just nu känns det som att det inte spelar någon roll. Visst, om jag inte klarar det så kommer jag få leva med ett IG, men vad fan gör det? Känns som att det är för sent nu ändå.
Men men. Idag började karaktärsveckan, vilket innebär att vi ska kolla på bio hela veckan. Såg två filmer idag. Den ena var "Billy Elliot". Den filmen är bara såå bra. Men jag missar "Juno" som vi ska se på fredag, för då är ju provet. Det var den filmen jag såg mest fram emot :(
Men men. Om 20 min börjar The Hills som jag har längtat efter heela helgen. Det är bara såå bra!
Ha en fortsatt trevlig dag.

image597
Vääääldigt gammal bild på mig och Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0