Träningsvärk? Ja!

image493Ja, jag har träningsvärk. Det var första gången någonsin som jag fokuserade på att träna just en kroppsdel. Och speciellt på armarna har jag inga muskler, så jag kan ju säga att det känns.
Var barnvakt åt min kusin idag. Det var ganska lungt om man jämför med andra gånger jag har passat henne. Lättförtjänta 500 spänn. Donken ringde idag, för dom skulle planera mitt schema för nästa månad. Jag är slö, för jag sa att jag inte orkar jobba varenda lördag. Fast i för sig. Han sa liksom "Går det bra att jobba varje lördag så är du ledig varje söndag?". Söndagar går ju inte ens att mäta med lördagar. Men men. Nästa månad ska jag alltså jobba ca. 6-7 timmar varje måndag och varannan lördag. Om jag sparar alla pengar kommer jag kunna göra mycket roligt i sommar. Kanske åka utomlands med Erik :) Jag vill åka till Turkiet, men jag och Carin satt och kollade på lite resor till Grekland, så det blev jag också lite sugen på :P
Nej, nu ska jag gå in på fritidsresor och kika. Ha det bra!

OBS! Jättejättegammal fjortisbild på mig från Eriks dator :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0