Pokerkväll

Idag har jag träffat Carin, inte så lång tid visserligen, men ändå :)
Vi åkte till sydpoolen för att fixa en grej med våra friskvårdskort.

Ungefär vid 15:30 satt jag vid datorn helt ovetandes om att min mobil hade dött. Carin ringde hem till mig och sa att jag skulle ringa Erik för att han inte fick tag i mig. Det var lite komiskt, haha. Erik skulle fråga om jag och Carin skulle vara med på poker ikväll. Och det är vi (jag ska dock inte spela eftersom min hjärna inte är till för att lära sig poker). Så jag får sitta bredvid som vanligt. 

Imorgon ska jag och Carin på Bodypump på sydpoolen. Det är första gången för mig, så antagligen kommer jag nog att vara död efteråt. Men det kommer kännas bra. Vi ska även träna på torsdag. Mage och spinning. Ska bli skönt.

Nu ska jag gå och göra något onödigt, som att typ måla naglarna eller något.

Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Erik

Söt ;D

2008-03-24 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0