Pengar, pengar, pengar!

image492Hej mina vänner.

Jag känner mig rik just nu. Har nog aldrig känt mig så rik förut. Bara för att njuta så ska jag slösa. Fast egentligen slösar jag inte. Jag bestämmer bara en viss summa jag får shoppa för, sedan köper jag sådant jag behöver, och det som blir över får jag spendera på vad jag vill. Så på fredag bär det av till Stockholm med Carin!
Snart, om cirkus 40 minuter kommer Erik och hämtar mig. Vi ska städa (= mer pengar). Direkt efter det så ska jag till Sydpoolen för bodypump. Jag är laddad.

Känns som att lovet snart är slut, fast egentligen börjar det ju idag. Men det är nog bara för att jag inte har varit i skolan sen förra måndagen, eftersom jag var sjuk. Men det är ju faktiskt 5 dagar kvar. Imorgon ska jag passa min kusin (= mer pengar), och på torsdag och fredag ska vi städa igen (= mycket mer pengar). Vad ska jag med jobbet på McDonald's till? ;) Tjänar mer på att städa än att jobba där. Plus att det är skönare att städa än att stressa ihjäl sig.

Nu ska jag packa träningskläder och dylikt. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0