Första dagen på sommarlovet

Det känns inte alls som sommarlov. Idag kändes det som att jag var hemma från skolan och var sjuk. Gjorde saker som jag gör när jag är sjuk. Gick runt i mjuksbyxor hela dagen, var inte ute någonting, satt vid datorn och kollade tv. Bra start på sommaren liksom.. Men men.

Fick ett sms från Carin om att hon är i Södertälje nu :) Kan tyvärr inte svara, men tänkte ringa henne imorgon och fråga om hon vill hänga med mig på måndag, hehe. På lördag börjar ju hon jobba också, som alla andra. Men vi hinner förhoppningsvis träffas ganska mycket i sommar ändå :)
En till tråkig sak är att vi inte kommer kunna vara någonting i våran sommarstuga i sommar. Vi har fått en läcka i golvet och det har möglat, så hela golvet är upprivet och det kommer ta flera veckor innan det blir klart.. Mamma och pappa pratar om att hyra en husvagn och ställa bredvid huset, men jag vet inte. Blir inte alls samma sak. Är inte van vid husvagnar.

Men på söndag kanske jag och några till ska dit ändå. Får hoppas på bra väder, för då kan man ju vara ute hela dagen. Om inte så ska jag kolla om farmor och farfar är i deras hus som ligger nedanför våran stuga, om inte så kanske vi kan vara där. Men det beror ju också på vädret. Inge kul att åka dit om det regnar liksom.
Jaja, jag ska väl börja dra mig mot sängen.
Natti natti


Bilder från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0