Flytt

Hej på er!
Sitter här med dunkande huvudvärk, inte bra. Känner att jag håller på att bli förkyld också..
Men men. Helgen har väl varit rätt okej. Var ju och städade Jonatans lägenhet igår. Erik följde inte med, han var bakis efter slutskivan. Men men. Det visade sig att det var ganska skitigt.. Jag undrar när dom städade senast, dom som bodde där innan alltså. Men till slut blev det rent iallafall, och min längtan att flytta hemifrån blev ännu större.
Det var ju meningen att min bror skulle flytta idag, men det blev flyttat till imorgon, eftersom dom inte hunnit städa klart där. Så imorgon ska jag hjälpa honom att flytta.. Ska bli så himla skönt att bli av med honom. Jag får lugn och ro på övervåningen, och hela toaletten där uppe blir min. Nu måste den bara rengöras grundligt, för nu är den inte så fräsch efter att min bror använt den i några år.

image606

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0