Varannan vecka

Nu var det ett tag sen jag skrev nått. Först var jag i Holland, sen direkt när jag kom hem bar det ut till landet, där det inte finns något internet. Så jag har helt enkelt inte haft tid. Bilder från Holland har jag inte på den här datorn heller, utan dom finns på den bärbara som är på landet. Så jag berättar om Holland när jag lägger upp bilderna.

Idag var Carin och Carro här ett tag. Vi bakade och kollade på film, Varannan vecka. Såg inte klart hela, så den sitter jag och tittar på nu.
Saknar min Erik som är på Åland, men han kommer hit imorgon bitti och sover med mig, eftersom han inte kommer kunna sova något på båten. Så det blir väl en slapp dag.

Ska ut till landet igen på tisdag, men vet inte hur länge jag stannar. Kommer nog hem till helgen iallafall. Sen är det inte långt kvar till min 18-årsdag! Fyller år på måndagen då. Sen dagen efter så bär det av till Göteborg med familjen. Där stannar jag tills på fredag, och på lördagen firar Carin sin födelsedag (som fyller 2 dagar efter mig). Då är vi några stycken som ska till Stureplan och äta middag, och sen gå ut. Hennes brorsa ska fixa en helkväll åt oss, så himla snällt! Det ser jag verkligen fram emot!

Jag funderar på att ta ett bad när filmen är slut. Det skulle vara ganska skönt. Det var ju ett tag sen.

Får se när jag skriver nästa gång, men jag borde nog göra det innan tisdag :)

Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0