Tradera

Hej hej. Vad har ni för er? Själv sitter jag här och har koll på budgivningen av två klänningar som jag vill ha. Leder budet på en av dom, men på den andra, som jag vill ha mer, har en bjudit över mig. Men jag tänker vänta med att bjuda över tills det bara är några minuter kvar.
Om jag får någon av klänningarna tänker jag självklart lägga upp bild på den här :)

I morse kom Erik hem från Åland, så han kom hit och gick och la sig med mig i morse. Det var mys. Sen har vi bara legat och degat hela dagen. Har kollat på film och ätit kebab, haha. Riktiga fetton. Känner att jag åtminstonde behöver ta en promenad imorgon.

Nu ska jag fortsätta hålla ett öga på klänningarna, hoppas verkligen att jag får någon utav dem!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0