Monopol

Hej hej. Nu har jag varit i Enhörna igen, men kom hem igår. Då var jag hemma hos Erik. Jonas, Martin och Björn kom dit, och vi spelade monopol. Jag hatar det spelet, det är för mycket att hålla koll på för mig :P Men jag fick faktiskt alla pengarna i mitten två gånger. Då blev jag rik.
Men men. Sen på kvällen kollade vi på film och möös.



Idag sydde jag om den vita klänningen från tradera, eftersom den såg ut som ett tält. Så jag gjorde den till en ballongklänning. Den blev lite för kort faktiskt. Den går ju att ha på sig, bara det att jag visar hela arslet om jag böjer mig fram. Men då behöver jag ju inte böja mig fram när jag har på mig den :P

På måndag fyller jag faktiskt hela 18 jävla år. När man var liten så var det så himla stort att fylla 18, men jag känner mig fortfarande för liten för att kalla mig myndig. Men det lär ju inte vara så stor skillnad att vara 17 och 18. Bara att man får gå på krogen, ta körkort och gifta sig. Jag tror att många kommer fråga "Hur känns det?", men vad förväntar dom sig som svar egentligen? "Jo det känns heeelt annorlunda från igår när jag var 17", eller vad?

Jaja, nu ska jag och älsk bada skumbad, myyyys

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0