Budgivningen

Nu har budgivningen på båda klänningarna varit, och jag fick båda!!
Är så otroligt glad. Fick dom till jättebra pris också!
Det här var då min tradera-debut, och jag är jättenöjd med hur sidan fungerar. Nu är det väl bara det där med betalningen som är lite läskigt. Ska ju betala innan dom skickar klänningarna. Men jag har läst om andra som har köpt saker av dom vad dom tyckte, och det verkar som att man kan lita på dom :)
Såhär der då klänningarna ut.

 
Det här är då en vit, ganska enkel klänning från märket Rules by Mary, och den fick jag betala 181 kr för (plus frakt)

 
Det här är en svart ballongklänning med palijetter runt bysten och den fick jag betala 205 kr för (plus frakt)


Budgivningen på den vita ledde jag i flera timmar tills budtiden tog slut, så jag var helt enkelt tvungen att köpa den. Men den är fin, speciellt att ha nu på sommaren.
Den andra fick jag kämpa för faktiskt. Jag ledde att tag, men när det var ca 2 timmar kvar budade en annan över mig, så jag bestämde mig för att vänta med att buda över tills tiden började rinna ut. När jag väl skulle buda, hade jag varit inne på sidan så länge att jag blivit urloggad. Så jag blev skitstressad och fick lite minnesförlust över vad användarnamnet var. Men jag kom in till slut och budade över den andra personen. Jag uppdaterade sidan flera gånger, och då kom ett till bud, fast från en annan. Jag skyndade mig snabbt att buda över, men det funkade inte. Men sen gjorde det det, och när jag gick tillbaka var auktionen slut. Jag visste inte om jag hade fått den eller inte, så när jag scrollade ner och såg att det var jag som hade vunnit budgivningen så blev jag jätteglad!
Så lite spännande var det också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0