Vårpromenad

image499Mitt i allt klagande i förra inlägget glömde jag berätta att jag tog en härlig promenad hem efter skolan. Tänkt vad lite solljus kan göra. Jag blev så otroligt sugen på apelsiner också, så jag svängde in till ICA för att köpa det. Idag fick jag veta att jag kommer få min nya kamera antingen imorgon eller på fredag. Jag längtar! Hoppas att den är bättre än min gamla kamera. Annars blir jag besviken. Men eftersom Eriks pappa ska fixa den så tror jag att han vet vad han gör :)
Imorgon är det den värsta skoldagen. Vi har för många lektioner på raken. Plus att det börjar med dans och slutar med idrott. Visst, jag tycker om att dansa, men det här är modern dans, och det kan jag säga inte är min favorit.
Juste, idag fick vi projekthandledning. Ett litet smakprov på hur det går till att utföra projektet. Vi hade 100 min på oss att göra ett litet projekt. Hur svårt och stressigt som helst! Jag var med Carro, Lisa och Sarah. Vi gjorde ett projekt där vi frågade tjejer och killar om dem skulle följa sommarmodet.

Nu ska jag äta en till apelsin! Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0