Smart Ellinor, smart..

Jag är så arg på mig själv. Så jävla arg!image556
Har naturprov imorgon. Har inte pluggat mycket alls. Hade ingen ork eller lust i måndags och tisdags. Och igår gjorde jag ett ärende, så jag hann inte plugga så mycket. Vad tror ni händer idag när jag ska plugga arslet av mig? Jag glömmer böckerna och alla anteckningar i skolan!! Åååh, fan vad klantigt.. Orkade inte åka tillbaka, egentligen mitt fel. Men men. Jag har iallafall en utav lapparna, med nyckelord vi ska kunna. Står ingen fakta eller nåot. Men utifrån domså har jag skrivit det jag kunnat, och sedan letat upp resten på internet. Jag kan ändå ganska mycket, tror att jag får G iallafall. Men om jag hade haft böckerna med mig så kunde jag satsat på ett högre betyg.
Aja, finns ändå inget jag kan göra åt det.

Men imorgon är det fest, och jag längtar. Ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0