Sista skoldagen denna vecka..

image568..är snart över.
Och jag har fan panik över imorgon!!! Har absolut inget, INGET, att göra. I värsta fall, och då menar jag värsta, så får jag väl åka med pappa, min lillebror och min kusin till Enhörna. Hur tråkigt som helst. Men hellre det än att sitta hemma själv. Ingen som typ ska ha fest eller något?
Funderade själv förut på att kanske ha middag.. Men det blir inget, för dom flesta verkar vara upptagna, plus att pappa kommer vara hemma på kvällen.. Inte så kul då. Men jag vill bara inte vara så tråkig. Tanken på att jag ska sitta hemma på valborg medan andra har kul gör mig sjukt ledsen och stressad. Visst, valborg är överskattat, men det är ändå något med valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0