Samhällskunskap

image525Hej hej. Sitter i skolan just nu, samhälle. Jag är klar med mitt, så jag kan surfa runt, hihi ^^,
Jag har glömt mina glasögon hemma, det är typ döden. Jag ser inte ett skit. Jag kan se lite om jag sitter näsra tavlan, men det är lite. Jag känner mig väldigt handikappad.
Efter det här har jag engelska. Det går rykten om att vi ska redovisa idag, men det tänker inte jag, för jag är helt oförberedd. Och så har jag inga glasögon (alltid något att skylla på).
Efter skolan idag ska jag träffa Erik. Jag ville ju gå på promenad idag, men vädret är inte så fint, så då blir jag bara deprimerad. Får hitta på något annat. Nu slutar jag, så jag ska gå! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0