Poolparty

Kvällen igår var helt okej. Blev roligare när Carro kom, för jag känner ju typ ingen utav dom andra :P
Jag var såå trött sen när vi skulle gå och lägga oss. Jag somnade med kläderna på och vaknade vid 08.00 då jag gick upp och tog bort sminket och bytte kläder innan jag gick och la mig igen. Sen vid 10.00 vaknade jag av att Erik fick ett sms, och då var vi tvugna att gå upp.. När jag kom hem åt jag frukost, sen gick jag och la mig igen. Sov till klockan 15.00, eftersom jag ska jobba sent idag. Vill ju inte stå och halvsova i kassan. Och så vill jag ju helst inte vara halvdöd när vi ska ha nationella imorgon.
Donken ringde mig idag efter att jag vaknat och frågade om jag kunde börja jobba 16 istället för 15 imorgon, vilket är bra för min del, för då hinner jag hem efter skolan.
Nu ska jag ta något att äta, sen ska jag väl börja dra mig.
Ha en roligare kväll än mig!

image565
Jag är kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0