Min dag

image567Dagen blev inte alls som planerat.
Hade nationellt prov i engelska idag. Gick inte bra för mig såsom för många andra. Jag tycker att ämnet var svårt att skriva om.
Sista lektionen var media, och då fick vi reda på att vi fick jobba på valfritt ställe, så vi slutade 12.30 istället för 13.15. Bra, tänkte jag, då hinner jag ju vara hemma längre innan jobbet. Jag kommer hem, fixar lite grejer vid datorn innan jag går upp på mitt rum. Plötsligt mår jag så jävla illa. Blir tvungen att springa till toan, och där spydde jag. Så det blev till att sjukskriva mig. Lite elakt att ringa och göra det 1½ timme innan jag ska jobba, men vad gör man liksom. Så nu sitter jaga här. Känns fortfarande lite konstigt i magen. Har faktiskt inte spytt sen 4an, så jag har hunnit glömma bort hur det är, läskigt var det.
Jaja, inte så trevligt samtalsämne kanske :P
Imorgon är det som fredag typ, om jag får ledigt från gympan på onsdag, för det är den enda lektionen vi har. Annars skolkar jag väl ändå, haha, evil.
Nu ska jag kolla lite andra bloggar, men ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0