Min dag

image527Idag efter skolan var jag som sagt hos Erik. Vi somnade i hans säng, jätteskönt och jättemysigt. Synd bara att jag alltid vaknar före Erik och att han är så svårväckt. När han vaknat gjorde vi korv, och sen gick vi ut med Tindra. Jag är helt facinerad över hur duktig hon har blivit när vi går ut med henne. Hon går jättefint! Inte för att ni bryr er, men men :P
Åkte hem vid åtta, för Erik skulle plugga, men vi ska träffas imorgon en stund också, eftersom vi inte kommer kunna träffas på hela 5 dagar. Först har han ju studentskiva, och dagen efter det åker han till Kläppen. Orka lämna mig ensam hemma säger jag bara :P
Ska nog lägga mig i sängen och tända lite ljus. Och kanske skriva i min riktiga dagbok. Jag tycker att det är viktigt att ha en riktig egen dagbok. För där kan man skriva ner allt. Och det kan vara bra att göra ibland.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, så jag slutar här.
God natt!

Kommentarer
Postat av: jessica

skön dag!:D
söt bild också!:)

2008-04-08 @ 08:57:15
URL: http://Jesshb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0