Lördag (09:35)

image538God morgon! Jag är uppe tidigt idag, för Carro sov hos mig och åkte till jobbet för en halvtimme sen. Jag ska också jobba idag. Ska åka om 1 ½ timme. Det känns lite som att helgen är slut. Tråkigt, men sant. Jag jobbar liksom till 16, och då är jag hemma vid 17. Vid 18 ska jag äta middag, och sen går man typ och lägger sig. Eller kanske inte, men ändå. Dagen bara flyger iväg. Jag hoppas att verkligen ingen har lust att handla i Moraberg och sen äta på Donken. Jag kan föreställa mig hur mycket folk det kommer att vara där den tiden jag jobbar. Jag tror att Jossan skulla jobba idag? (Om jag inte har fel). Någon man känner någorlunda iallafall. Men men. Nu ska jag göra något annat, typ stryka mina jobbarbyxor. Ha en bra dag, hör säkert av mig senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0