Jobbet..

image497Jag vet. Jag vet att jag tyckte att det var dåligt att folk som har jobb allid klagar på det. Men nu vet jag hur det är. Jag tror faktiskt att mitt jobb är jobbigare än de flesta andras. För ni som inte vet så jobbar jag på McDonald's här i Södertälje. Jag har jobbat två gånger, och jag börjar redan tröttna på dom. Dom ringde idag och frågade varför jag inte var där. Jag skulle alltså jobba idag, vilket jag inte fått någon information om alls. Det jag visste var att jag skulle jobba varje måndag och varannan lördag den här månaden. Men så var det tydligen inte. Hon rabblade upp en massa datum, som vi inte ens bestämt att jag skulle jobba på. Dom har inte ens mitt schema, så jag fattar inte hur dom kan bestämma tider då.
Förlåt om jag bara klagar, men det är så skönt att skriva av sig.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är tillåtet att klaga om man jobbar på McDonken, det är den enda fördelen med det jobbet, förutom pengarna ;D

2008-04-03 @ 16:05:04
URL: http://jossansmonologue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0