Fredag

image561Ikväll är det fest med cirkustema. Jag har fixat och donat här hemma eftersom Lisa, Sarah och Carro kommer hit innan och ska sova här efter. Jag ser fram emot det. Vi har typ pratat om det varje dag i skolan, hihi.
Pappa hotar med att han ska alkotesta oss när vi kommer hem. Han är rolig han. Dessutom kommer inte han att vara uppe då, så haha på honom.
Imorgon är det poolparty hemma hos Erik, haha. Ska också bli kul :)
Jag fasar bara inför södagen då jag ska jobba till 23. Fett jobbigt. Speciellt när jag har nationella prov i engelska på måndagmorgonen. Måst säga till dom att jag inte kan jobba så sent. Får man föressten göra det när man är under 18? Någon som vet?
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning! Bilder från kvällen kommer någon gång nästa vecka antagligen :)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0