Fredag

Hej hej. Sitter i skolan nu och ska ha naturkunskap. Vi jobbar i grupper och ska skriva om en sjukdom, så ska snart gå någonstans och jobba lite. I morse när jag skulle ta på mig en tunika som jag köpte på cubus på påsklovet så märkte jag att den har krympt. Gick först ner till pappa och frågade surt vem som hade tvättat. Det var tydligen han och mamma, men dom hade tvättat den i 40 grader som man ska göra. Så pappa sa att jag kan lämna tillbaka den. Så det ska jag kanske göra idag. Men men. Får se. <br />Imorgon jobbar jag. Fast bara 4 timmar. Jag vill jobba längre, och kortare nästa helg. För edt enda jag har inplanerat den här lördagen, förutom jobb, är att övningsköra. Men nästa helg är det poolparty, haha. Ska bli trevligt. Nej, nu ska jag gå, ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0