Förlåt

Jag vet att jag är jobbig som flyttar bloggen heela tiden. Och jag tappar säkert läsare på grund av det också. Men man kan säga att det här är min original-blogg. Det är den första, och den jag alltid återvänder till. Jag har provat på olika blogg-sidor nu som t.ex. bloggis, nogg, tjejsajten och wordpress, men jag känner mig ändå mer hemma här. Och så känns det så komplicerat på dom andra sidorna :P Men men, det blir nog den här sidan framöver.
Annars då? Jag hann/orkade inte övningsköra idag. Blir nog inget imorgon heller, för då ska mamma och pappa tapetsera i hallen (kommer bli supersnyggt btw).
Men imorgon får jag iallafall träffa Erik! Har saknat honom så mycket. Jag är inte van vid att vara borta från honom en hel helg, och sen så har vi inte pratat i telefon lika mycket som vi brukar. Vi har väl pratat max 10 min per dag (om ens det) och vi brukar prata minst ½ timme varje dag. Men men, det kanske är bra att längta lite ibland också.
Nej, nu ska jag surfa vidare. God natt!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

svar: tack :D vad glad jag blir

2008-04-12 @ 23:11:21
URL: http://cuteness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0