Dans

image554Hej hej. Sitter i skolan nu. Har dans, men vi ska egentligen hålla på med våra egna lektioner.. Men jag och Carro har bytt dansstil. Och nu orkar jag inte göra något mer.
Igår ringde jag jobbet för att be om att få vara ledig nästa lördag och inte den här som jag bad om. Men jag kunde tydligen inte jobba nu på lördag, eftersom hon redan gett mig ledigt.. Så det blir inget jobb varken den här lördagen eller nästa. Men på söndag så :)

Idag är det den jobbigaste dagen. Vi har många och långa lektioner med lite raster emellan. Men snart är den första över iallafall. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt. Ska nog bara hem och vila. Och nu kan jag äntligen vara i mitt rum igen! Det har varit så jävla stökigt så jag har inte velat vara där inne. Men igår vid 23:00 fick jag något ryck och började städa. Så nu är det fint :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erik

Ryck :D

2008-04-17 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0