BSB

Hej hej.
Nu sitter jag i skolan och typ dör. Jag är sjukt trött.
I natt sov jag hos Erik. Han kom hem igår, och det var så skönt att träffa honom igen. Vi kollade på vänner och myste. Men det var inte roligt att gå upp i morse, nej nej. Men sötingen var söt och skjutsade mig till skolan, även fast han blivit sjuk.
Ikväll är det Backstreet Boys som gäller. Ska bli trevligt. Och jag har hört att EMD är förband, haha. Ska dit med Carro, Lisa och Sarah. Vi ska äta middag någonstans innan också, det blir trevligt.

Nej, nu ska jag försöka jobba lite. Ha en bra dag! Blir nog ingen mer uppdatering idag.
image540
Haha, bilden är typ 1 år gammal. Från när vi hade Digitalt foto i skolan.

Kommentarer
Postat av: Jonatan

häftig bild

2008-04-14 @ 16:23:17
Postat av: Ellinor

Jonatan: Tack :P

2008-04-15 @ 10:37:58
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Andrea

Grym bilden var!

2008-04-16 @ 08:30:27
URL: http://pehs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0