Baseball

Jag känner mig stressad inför veckan.. Jag vet inte varför, för egentligen har vi inga läxor eller prov, men vi ska ha gympalektion på torsdag, och jag kan ingenting om baseball. Fattar inte ett skit av reglerna när jag läser om dom, för det är så jävla mycket. Jag måste fråga pappa, för han borde veta.
I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Erik åker bort tors-sön. Inte kul. Det enda jag vet nu att jag ska göra är att jobba, men bara i 4 timmar. Kunde jag inte få jobba 8 timmar den här veckan istället för nästa?
Jaja, nu ska jag borsta tänderna. Ha en bra dag!
image524

Kommentarer
Postat av: jessica

komplicerad sport, men som in gympalärare hade sagt, blunda, slå och spring bara:D

2008-04-07 @ 21:55:31
URL: http://Jesshb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0