Uppdatering av helgen

I fredags efter skolan (och TV-lektionen som var jätterolig) så åkte jag och Erik till Skärholmen. Där fyndade jag 2 tröjor på Cubus, båda för 198:- . Efter det åkte vi till IKEA för att äta middag, och jag var extra tjock bara för att jag åt en äppelkaka efter maten :P Efter vi ätit klart strosade vi runt på IKEA en stund. Jag hittade massa köksgrejer som jag vill köpa. Men jag fick inte för Erik, så jag får väl vänta tills mamma och pappa vill åka dit.
Efter IKEA så gick vi till Heron. Jag köpte biljetter till "Underbar och älskad av alla", sen gick vi runt lite. Erik fyndade badbyxor på Team Sportia(?) och jag Idol dvdn från förra året, för 19 kr.
Efter ett tag gick vi till Willys för att köpa godis, och sen till biosalongen.
Filmen var faktiskt inge bra. Boken är mycket bättre. Dom hade tagit bort och lagt till massa grejer.
Sen åkte vi hem.. Och det var kallt.

På lördag morgon blev det stressigt.. När jag skulle stoppa in min ena lins så sprack den. Har aldrig hänt förut. Så jag blev lite irriterad. Så jag fick gå hela dagen utan. Sen åkte vi till Järna för att Erik skulle spela match. Det var kallt och regnigt..
När matchen var slut så kom en från motståndarlaget och pratade med mig, och det var inte vilken person som helst ;) Det var killen som brukar gå runt i våran skola med röd jacka och rosa keps (Carro och Marre vet iaf vem jag menar ;P). Han var typ konstig.
Sen kom Eriks pappa och hämtade oss, och åkte till ICA. Där köpte jag blommar till Eriks mormor, som fyllde år.
När vi kom till Eriks mormor tog vi det lite lungt. Jag provade att äta torkat renkött, och det var inte så gott :P
Sen när alla kommit så åt vi. Det var god mat. Sen kollade vi typ vad alla hade för BMI, och enligt det testet så har jag 20 någonting, och om man har under 20 så är man undernärd :S Liksom what? Ofta att jag är på gränsen liksom.
Jaja, lite senare började fotbollen, så den tittade jag och Erik på (: Efter den så gick vi ut till husvagnen där vi skulle sova, eftersom nästan alla skulle sova över :P

I morse så vaknade jag tidigt. Jag sov inte bra alls. Sängen var lite för liten för att den skulle rymma två pers :P Jag vaknade också med världens förkylning. När Erik vaknade typ 2 timmar senare så gick vi int till huset och åt frukost. Sen gjorde vi inte så mkt.. Spelade lite kort och gick ut med Tindra typ. Sen softade vi typ ;P Vid 13.45 så åkte vi hem, fick skjuts av Eriks mormor. Hon är så snäll :)

Här kommer lite bilder från helgen:

           
 

image261

Kommentarer
Postat av: Erik

Killar som har under 20 är "undernärda". Tjejer kan ha lägre.
Btw, en av bilderna på mig är ful :(

2007-09-09 @ 16:47:44
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Så du menar att jag kanske är tjock ist? :O

2007-09-09 @ 16:58:36
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Erik

hahah, aldrig :O

2007-09-09 @ 20:47:33
URL: http://westerback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0