Sthlm

Hade matte sista lektionen, och jag fattade faktiskt vad hon pratade om :D Jag blev så glad.
Efter skolan, vid 12.15 så åkte jag och Carro in till Stlm för att hämta gratis prov på puder inne på NK. Det gjorde vi först av allt. Sen gick vi runt lite.. Sen betämde vi oss för att äta en brownie med glass inne i Gallerian :) Under den tiden vi satt och åt så gick två "kändisar" förbi. Carl-Martin Dahl (?) från Fame Factory + Melodifestivalen, och lite senare Fredrik någonting, som brukade leda lilla sportspegeln. Det var kul :) Sen gick vi vidare. Till bl.a. Gina Tricot :D Jag hittade ett par röda byxor/jeans, för bara 75 kr! Och Marre som tidigare idag sa att jag var så bra på att hitta billiga fynd :P Såå, jag antar väl att det stämmer.
Kom hem för en liten stund sen. Måste dammsuga idag.. Känns inte så värst lockande. Vill helst bara lägga mig i soffan och vila.. Men jag får väl göra det snart så att det blir gjort.

image261

Kommentarer
Postat av: Erik

"kändisar" ;P Vi hadej u kunnat träffas efter min mormor.. men du skulle städa :O

2007-09-10 @ 17:13:47
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Jag veet.. Men sen blev jag så trött :/

2007-09-10 @ 17:25:07
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0