Söndag

Kvällen igår blev inte riktigt som planerad. När Erik packade till på måndag så märkte han att tältet var för tungt. Så hans pappa fick åka till någon och låna tält. Så Erik fick tvätta, eftersom de hade tvättid då, så jag fick sitta i min ensamhet och titta på Svensson Svensson. Sen när hans pappa kom tillbaka så skulle dom testa tältet. Sen var klockan helt plötsligt 21.00, så vi gick hem till hans mamma, sket i att titta på den där filmen och skulle baka istället. Efter att vi bestämt vilket recept vi skulle baka efter så kom Eriks mamma på att hon glömt att köpa jäst. Så hon ringde Elin som var påväg hem från en kompis och sa åt henne att åka till plattan och köpa jäst, men där var det stängt, och sen åkte hon till Statoil, men där fanns det ingen :P Men det var snällt av henne att åka fram och tillbaka för våran skull ^^,
Såå, vi fick baka något annat, och tillslut resulterade det i kladdkaka. Den var god :)
Men kvällen var lyckad på sitt alldeles egna lilla sätt :) Dessutom var Tindra väldigt facinerad av en mandarinklyfta. Hon rullade sig på den så att den mosades, haha. Hon är för söt.
Nu ska jag snart ta och plugga lite Samhällskunskap.. Det är jobbigt, för jag fattar typ ingenting av det vi ska göra.

     


Ni får ursäkta egobilderna :P
Hoppas ni får en trevlig söndagseftermiddag.

image284

Kommentarer
Postat av: Erik

nejmen, där är ju jag :O

2007-09-23 @ 22:07:07
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Nähä, är det sant? :O

2007-09-24 @ 15:41:52
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0