Söndag

Idag vaknade jag bredvid älskling <3 Jag var typ jättepigg när jag vaknade, kliade inget i ögonen som det brukar göra när man precis öppnat dom.
Vi gick upp och åt frukost. Hans katt Linus är så mysig. Han ser precis ut som min gamla katt. Det är plågsamt att inte kunna klappa honom så mkt. Måste ju tvätta händerna direkt efter isf, annars börjar det klia. Han fick dricka min mjölk som blev kvar efter frukosten, och han var så söt när han tryckte ner sitt lilla ansikte i glaset för att komma åt mjölken :) Och sen skvätte det upp massa mjölk på hans nos. Åååh, jag älskar katter!
Kan försöka lägga upp en bild på min gamla katt här sen, om jag nu kommer ihåg hur man scannar :S
Åter till min dag.. Vi gick lite senare ner på stan, notera GICK. Erik skulle klippa sig, men det visade sig att ingen frisörsalong var öppen, så efter ett evigt letande gick vi till Åhléns för att iaf köpa hårfärg till honom. Sen GICK vi (återigen) hem till honom och färgade håret. Han var så söt med backslick (...) ;P
Lite senare, när vi färgat hans hår klart och sådär, så ringde jag min mamma. Hon sa att hon inte hade det minsta lust att hämta mig, men att hon kunde göra det endå, vilken snäll mamma man har va? ;)
När jag kom hem gjorde jag inte så mkt.. Kollade på andra delen av Grey's som jag inte hann titta på idag, men har ett avsnitt kvar nu :P
Sen kom min pappa hem från Åland :) Jag fick Choklad av honom.. Och jag som skulle försöka att ihte äta så mkt sånt efter den här helgen.. Men då säger vi att det gäller frånochmed tisdag :)
Snart kommer Ensam mamma söker, och det ska jag titta på :)

image278


Godkväll gott folk!

image273

Kommentarer
Postat av: Erik

Nej, backslick är inte min grej ;P.
Och din mamma är jätte snäll ;)

2007-09-16 @ 19:48:48
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Nej, det är det faktiskt inte :P

2007-09-16 @ 20:27:46
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0