Skolfoto imorgon..

Just nu väntar jag på att Carin ska ringa. Och jag har inte så värst mycket att göra, så jag sitter här och uppdaterar min blogg för tredje gången idag ;)
Hade tänkt cykla förbi Lindboms för att köpa hårspray inför skolfotot imorgon, men hade tyvärr inte vädret med mig. När jag just var påväg ut så började regnet ösa ner. Så det är väl inte meningen att jag ska köpa hårspray :P Men jag får iaf låna av Marre imorgon :)
Mitt mellanmål när jag kom hem idag var ovanligt nyttigt. Brukar oftast äta ljusa mackor och typ o'boy, men idag blev det två tomater och lite yoghurt. Är lite stolt över mig själv. Men just nu har jag ett vädigt stort sötsug, det har jag haft hela dagen sen jag kände att det luktade nybakade bullar i skolan :P Men jag ska ta mig i kragen, haha.
Föressten så hatar jag min mattelärare, som även är min handledare.. Hon är jättekonstig. Idag  på lektionen så trodde jag att hon skulle börja gråta, helt utan anledning, såg ut så iallafall. Sen när vi gick igenom en sak på tavlan.. Puuuh, jag säger då det.

Lena: Förstår ni?
Klassen: *Knäpptysta*
Lena: Bra, då tar vi nästa tal!

Ja, ni ser ju själva. Jag kommer lätt få IG i matte B.. Och jag som tyckte att matte A var svårt. Jag vill ha tillbaka Jonna!

image241

Kommentarer
Postat av: Erik

Matte B är jävligt svårt..

2007-09-03 @ 17:13:36
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Andrea

jag går då i bas-matte så hejja hejja

2007-09-03 @ 19:55:10
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0