Skolan

Hade dans som sista lektion idag, och det var kul, även fast jag innan verkligen inte var på humör för dans. Vi fick lära oss lite nya grejer till koreografin. Och det var ganska svårt att göra en "snake", för det var ett tag sen jag gjorde det..
Imorgon kommer Carolina och Marianne hit, för vi ska kolla på Idol, sen ska vi titta på Idol-dvd:n som jag köpte i fredags :) Jag ska baka kladdkaka, och carro ska köpa chips/popcorn, och Marre ska ta med dricka ;D Så det blir riktigt onyttigt :P
På torsdag har vi ju idrottsdag också.. Vi ska göra något som kallas för "Äventyret" och vi får inte veta vad edt är. Lärarna på våran skola är alltid så luriga ;) Men jag är iallafall i Carros grupp, sådet är bra :) Från början var jag med i både grupp 2 och 3, men jag strök mig från grupp 2.
Men men men.. Nu har jag inget mer att skriva, så det här var allt för mig :)

image273

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0