Rubrik

Nu är jag hemma. Har dammsugit och grejer, så nu känner jag mig riktigt duktig :)
När jag låg och tittade på Oprah så ringde Carin :) Det var roligt att få prata med henne igen. Hon kommer hit i helgen :) Så jag ska träffa henne på lördag. Då ska vi upp till Stockholm och sen titta på film :)
Snart fyller älskling år också. Jag vet exakt vad jag ska ge honom. Och en utav sakerna är redan fixad ;) Nu måste bara pappa skjutsa mig till en speciell affär någon dag så fort jag fått pengar. Vill gärna göra det så fort som möjligt så att jag har det gjort.
Den här veckan har jag ingen Italienska på onsdag och ingen naturkunskap på fredag. Sköönt. Bara det gör livet lite lättare.
Nu ska jag slå mig ner (haha jag skrev "nu ska jag slå ner mig" först :D) i soffan och titta på Tv.
Ha en fortsatt trevlig dag. Kanske skriver mer ikväll.

image296

image295

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0