No english

Jag har typ ingen engelska.. Jättekul! Ska bara till biblioteket 09:00 och hämta böcker, sen slutar vi. Och då har vi 3 timmar hål! Jag kunde lika gärna haft sovmorgon istället. Och idag när jag vaknade kände jag verkligen för att inte gå upp. Jag var verkligen jättetrött. Sen fick jag stå och trängas på bussen upp till skolan, och det var typ hundra grader varmt. Jaja, nu är jag så negativ.. Det ska jag sluta med ^^,
Jag har fullt upp i helgen. På fredag ska jag och Erik till skärholmen, efter det ska vi äta på IKEA (?), och sen gå på bio. Sen på lördag har Erik match, då ska jag följa med för att fota och filma honom. När vi kommit hem måste vi gå till blomsteraffären i Weda för att köpa blommor åt Eriks mormor som vi sen ska till, eftersom hon fyller år. Det är i stort sätt bara på söndag som jag är "ledig". Men det är skönt att komma ut och göra lite saker ibland också, istället för att bara sitta hemma :) Så det längtar jag till.

Nu ska jag kolla min mail, sen ska vi väl börja dra oss mit bibblan. Ha det bra!

image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0