Mediakunskap

Nu har jag mediakunskap. Håller på att leta fakta om olika studier om hur många som läser tidningar, kollar på tv och lyssar på radio. Fast nu håller vi på att gå igenom frågorna :P Efter det här har vi lunch, kycklinggryta med ris, muuums. Sen har vi matte och sen slutar jag. 12:15 :)
Jag har panik. Har fått reda på att vi har skolfoto imorgon och jag vet absolut inte vad jag ska ha på mig! Kanske ska panikköpa något idag? Känns lite onödigt, men men. Skulle ju klippa mig innan också, men nu får jag nöja mig med mitt risiga hår. Har iallafall bestämt mig för att ha diadem. Hoppas att jag inte ser cp ut i år igen bara. Mitt absolut fulaste skolfoto var i 7an iallafall. Om ni nu har den skolkatalogenså kan ni ju titta ;P Och jag ser inte ut så nu, bara så ni vet :P

image241


Kommentarer
Postat av: marre

men blääääääääääääääähh me skolfoto , uuuurrk x(

2007-09-03 @ 13:40:44
Postat av: Ellinor

Marre: Jag vet.. JAG MÅSTE HA HÅRSPRAAAAAY ;D

2007-09-03 @ 16:16:10
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: marre

ellinor: aaahh jag har det till dig x)

2007-09-04 @ 12:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0