Lördag

Hej. Nu är jag hos Erik. Han håller på att packa inför vandringen med hans klass på måndag, så jag får sitta här och roa mig. Har precis spelat harpan och fick jättemkt poäng, så jag är lite stolt över mig själv.
När han är klar så ska vi handla tror jag. Han ska köpa godis till på måndag, och så måste vi köpa jäst(?) till bullarna som vi ska baka sen :) Mmm. längtar. Haha. Tjock :P
Idag kommer Svensson Svensson. Efter det ska vi kolla på slutet på Deal or no deal. Sen kommer en film på fyran som heter Kocken som vi ska se. Myys.
Det här var allt för mig, för Eriks tangentbord är så jobbigt :P

image284

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad duktig du är som bakar bullar =)

2007-09-23 @ 13:26:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ellinor

Evelina: Haha, tack, men det blev inte riktigt så :P Blev kladdkaka istället :P

2007-09-23 @ 15:27:01
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0