Inte riktigt som det var tänkt..

..var den här dagen. Efter att vi varit i bibblan fick vi sluta. Då började våran håltimme på ca 3 timmar. Vi gick och åt på Nancy´s, och det var jättelungt och skönt eftersom klockan bara var 09:40. Efter det gick vi runt och tittade lite i affärerna. Jag köpte en blå tröja på H&M som jag ska lägga upp på bild här snart. Sen strosade vi lite, och tog det lite lungt. Gick på bryggan vi maren, och det var otroligt skönt väder. Eftersom vi inte hade något att göra så tog vi en tidigare buss till skolan. När vi var påväg till gympasalen så sitter hela våran klass utomhus och vi fattar ingenting. Men tydligen var det så att vi började 11:45 och inte 12:45! Så vi missade hela gympan, och lektionen var tydligen viktig. Men vi ska tydligen få gör det dom gjorde hemma.
Sen hade vi naturkunskap, och schemat är så dåligt, för efter det så har vi bara 20 min på oss att ta oss till Colin. Så vi fick gå tidigare från den. Sen när vi kom till Colin så trodde vi inte att läraren var där, så vi tänkte gå efter 10 minuter. MEN tror ni inte att hon kommer efter 9? Så vi fick masa oss in i klassrummet iallafall.
Det var typ dubbelt så mycket människor där nu än förra veckan. Och en tjej som skulle sitta och jobba med mig och Marianne var jättetrevlig :) Hon hade ett rätt komplicerat namn, men vi skulle tydligen kalla henne något annat, som jag inte kommer ihåg. Typ Nino eller Nilo eller något :P
Såå, min dag som jag trodde skulle bli sååå jobbigt, resulterade i 2 ganska okej lektioner. Nu är det bara torsdag och fredag kvar, sen helg!

image241

Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken härlig dag på sitt sätt =)

2007-09-06 @ 08:11:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ellinor

Evelina: Ja, det var ganska skönt :)

2007-09-06 @ 15:23:58
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0