Idrott nästa..

Nu har jag lunch, åt makaroner och korv från gårdagen, för fisken lockade inte precis.
Snart har jag idrott. Hoppas att vi har orientering för då kan man ta det lungt, för jag har inga gympaskor med mig. Men om vi inte har det så hoppas jag att vi har innegympa, för annat än orientering klarar inte mina skor av.
Efter idrotten har vi Naturkunskap, den kommer nog gå ganska snabbt, för det är inte så svårt. Sen har vi Italienska, till min stora fasa. Hatar det. Tog sovmorgon i fredags också så jag har väl kommit efter lite. Men men. Bara jag får G så..
Sen ska jag träffa Erik :)
När Andrea kommit hem från Grekland så måste jag prata med henne om en sak.. För jag har fått en idé ;) Haha. Men det är hemligt. Nejdå. Jag skojar bara.
Nej nu verkar inlägget tappat spåret, så jag slutar här.

image284

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0