ICA Supermarket

Har varit och handlat med mamma. Kollade lite skor på skopunkten också när vi ändå var där :P Var inne på Coop innan också, bara för att köpa godis :P Det var nämligen 3,90 kr/hg där ;P Såg inte Carro även fast hon skulle jobba. Men vi gick tillbaka dit senare för att ringa från en telefonautomat. Då såg jag Carolina sitta fint i kassan och ta betalt ;D Jag frågade om det fanns någon telefonautomat i närheten, men hon visste inte. När jag sedan skulle gå så såg jag att det fanns en precis bakom mig :P Men men.
Ska snart göra en liten grej som jag sedan kommer att visa här på bloggen ;)
När Erik kommer hem ska jag hem till honom. Vi skulle egentligen på bio idag, men det blev inte så eftersom Erik skulle komma hem så sent. Och vi skulle äta på IKEA och dom stänger redan 19:00 tror jag. Så vi får ta det någon gång nästa vecka.
Detta var allt för mig just nu. Återkommer senare.

image241

Kommentarer
Postat av: Nella

mums godis!

2007-09-02 @ 03:15:46
URL: http://antonellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0