Håltimme

Har precis haft dans. Dansade typ inget idag utan körde bara styrka och strech. Jag fick göra övningar med en som hette Johanna som går teater. Hon var trevlig :)
Nu har jag som sagt hål. Har ingen naturkunskap eftersom vi bara är halvklass. Men stackars Marianne får klara sig utan mig och Carro :P
Så nu börjar vi om jättelång tid, så vi tänkte att vi kan sitta framför datorn och arbeta lite på samhällsarbetet, haha.
Efter skolan ska jag ner på stan och träffa älskling.
På fredag ska jag vara med honom, och då ska vi försöka baka bullar igen, eftersom det inte gick förra helgen :P Sen ska vi titta på någon film som hans mamma köpte med tidningen som vi inte heller gjorde förra helgen.
Sen på lördag kommer Carin hem :) Vi ska upp till stockholm, för hon ska köpa jacka, och jag får se om jag impulsköper något. Senare på kvällen så ska vi titta på film :) Det blir myyys ;)
På söndag så ska jag på kalas. Min lilla kusin Filippa fyller 7 år, och har blivit kaxig och trotsig som en tonåring. Kan man tänka sig ;) Efter, eller före det, så hoppas jag att jag kan övningsköra lite, bara pappa blivit frisk då. Måste också plugga. Har två medialäxor som ska bli klara på måndag. Till på onsdag har vi en dansläxa och på torsdag ska vi lämna in en artikel på engelska på typ 2-3 A4-sidor. Och som grädden på moset så har vi ett stort Kemiprov på fredag. Yes, känner mig väääldigt laddad. Så jag kommer inte kunna träffa Erik på jättelänge då. Men veckan efter det så har vi studiedag på fredagen. Det är vi välförtjänta.

Nu ska jag surfa vidare och så småningom börja arbeta ;D Haha.

image300

Kommentarer
Postat av: Erik

jobbigt med massa plugg. Själv är jag ledig varje fredag ;)

2007-09-27 @ 16:12:59
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Fuck you ;P

2007-09-27 @ 17:42:47
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0