Friluftsdag

Är sjuk, vill egentligen inte gå, men gör det för Carros skull. Kanske inte är med på alla aktiviteter. Det är ju jättebra att våran skola berättar i förväg vad vi ska göra (jag var ironisk om ingen uppfattade det). För om vi ska springa typ värsta mycket så skulle jag kunnat vara hemma lika bra.
Jaja, idag ska min pappa kidnappas på jobbet av sina vänner eftersom han fyllt 50. Sen ska dom åka till åland över helgen för att fiska. Min mamma har ljugit jättemycket för honom, bara för att han inte ska misstänka något, och sen har vi skrattat i smyg åt honom bara för att han gick på det ;D
Och imorgonkväll så ska mamma på middag, så jag måste vara hemma och passa min lillebror. Men jag har Erik som sällskap ;) Vi ska beställa pizza. Mums. Fast det vet inte min pappa, för han vet ingenting ;D Moahaha. Nej, nu ska jag sluta dampa och gå och fixa iordning mig istället. Ha en bra dag!

image273

Kommentarer
Postat av: marre

men dom har ju visst sagt vad vi ska göra flera gånger! :P vi ska ju ha sammarbetsövningar oså? så vart ifrån får du springa massa XD mohaha :D

2007-09-13 @ 11:08:27
URL: http://flirtyflirty.blogg.se
Postat av: Ellinor

Marre: Jo, det visste jag ju, men inte vad för sammarbetsövningar. Vi fick ju springa ganska mycket :P

2007-09-14 @ 07:53:53
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0