Fredag

Vill först bara tacka för dom fina kommentarerna i inlägget under. Även fast det bara var tre så blev jag glad :)

Idag hade vi Italienska på morgonen. Och det var faktiskt helt okej. För jag och Marre var typ jätteduktiga :D
På lektionen vänder sig Malin om och säger att vi inte har någon Naturkunskap, gissa om jag blir lycklig? Så efter Italienskan så gick jag och Marre ner på stan. Gick bl.a. till djuraffären i Lunagallerian. Och jag får inte gå in i djuraffärer. Då får jag bara en massa ideér. Den här gången så bestämde jag att jag ska bygga en råttbur i min gamla garderob och ha två tamråttor där. Men när jag pratade med pappa om att jag ville ha det så sa han nej, vilket jag egentligen visste. Men man kan ju alltid drömma :)
Nyss pratade jag med mamma om det, och hon sa att jag kan bli mer allergisk om jag har pälsdjur, även fast jag bara är allergisk mot katt, och lite hund.. Men men.
När vi skulle tillbaka till skolan för TV-lektion så får vi reda på att vi hade vikarie. Så nu har jag "skolkat" i onödan..
Men TV-lektionen var iaf kul :) Fick titta på filmerna som dom andra blev klara med förra gången. Sen har vi fått i uppgift att göra en reklamfilm. Vi ska typ göra en för läppglans som håller länge, haha.

Ikväll kommer Marre hit vid 20.00 för att titta på Idol, lite senare kommer Carro och då ska vi titta på Livet är en schlager.
Imorgon ska jag följa med Erik på fotbollsmatch, och den här gången ska jag klä mig varmt, och inte som förra gången då jag blev förskyld.
Efter den ska vi till hans mormor och fika och äta middag. Kanske ska passa på med en höstpromenad eftersom det är så fint där?
Sen ska vi hem till honom och baka bullar :) Muuums. Det var längesen jag åt hembakta bullar, och speciellt mina ;)
Nu ska jag gå och krypa ner i sängen och titta om det är ngt kul på tv, annars får jag väl läsa. Det är så kallt här hemma eftersom våran fläkt inte fungerar, och då måste vi ha fönstrena öppna lite då och då.
Ha nu en bra fredagkväll!

image284

Kommentarer
Postat av: Evelina

ska nog testa o göra nåt sånt då =) kan ju va kul!
kram

2007-09-21 @ 16:12:29
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Jonatan

wieee, då blir det bullar till mig imorn då?

2007-09-21 @ 22:24:36
URL: http://jwesterback.blogg.se
Postat av: Erik

Höstpromenad ? Självklart ;P. Men vi kanske får ganska brottom, min far ska tvätta klockan 17.00 och då behöver vi åka klockan 16.35 typ.. Och vi kommer dit kl 15.30. Men en promenad ska nog kunna klämmas in ;D

2007-09-22 @ 09:41:03
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Evelina: Jaa, det tycker jag att du ska göra :) Om du behöver hjälp kan du fråga mig :)
Jonatan: Haha, självklart :P
Erik: Vi hann inte :(

2007-09-22 @ 17:30:15
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0